الثلاثاء، 6 نوفمبر 2012

islamtag

islamtag

http://www.islamtag.com/


منقول من مدونة ...http://teratak2u.blogspot.com/2012/03/laman-sosial-islamtag.html?showComment=1352240167393


Pagi ni aku nak citer pasa laman sensawang rangkaian sosial tapi bukan Mukabuku. Aku nak cite pasal laman sensawang rangkaian sosial islamtag. Bagi pengetahuan anda laman sensawang islamtag ni baru ditubuhkan pada tahun 2010 yang lalu.Tak silap akulah.. Ia di cipta oleh pelajar PHD Fakulti Sains Dan Teknologi, Universiti Sains Islam Malaysia. Aku dapat tahu laman ni semasa aku bertugas di Program PENCIPTA di KLCC tahun lepas. Walaupun beliau tidak menang apa-apa kejohanan semasa PENCIPTA tempoh hari. Tp aku berasa bangga dengan beliau mencipta laman rangkaian sosial ini sama seperti facebook. Beliau hanya membuat seorang diri je. Dasyatkan...kalau ada masa aku nak cari pecipta laman ni kerana aku nak bergambar. Tempoh hari aku tak sempat nak ambil gambar kerana dia sibuk melayan pelanggan yang datang ke booth USIM.

التسجيل بالطريقة العادية ملاحظة(خلفية الموقع تتغير بين فترة و

أخرى للتغيير)...

           

www.islamtag.com  ضع جمال الإسلام علامة لنفسكـ

                 
        
           
                 
Kalau dah ada akaun Facebook tak perlu register. hanya login dan connect  Facebook je.

ضع جمال الإسلام علامة لنفسكwww.islamtag.com




Al-Quran di dalam IslamTag
IslamTag mempunyai bacaan Al-Quran dan terjemahannya dalam perbagai bahasa termasuklah bahasa Melayu.

Siapa yang berminat nak memberi sumbangan dan idea, bolehlah apply job kat IslamTag...


يوجد المصحف المرتل في الموقع ويمكن اختيار صوت القارئ


الذي تريد ...كذلك تفسيرات متعددة...


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق